چگونه می‌توانم آموزش‌های یوکللی را به شکل رایگان پیدا کنم؟

چگونه می‌توانم آموزش‌های یوکللی را به شکل رایگان پیدا کنم؟ 768 512 مدیریت ایران یوکللی

بیایید حدس بزنیم! شما عاشق موسیقی هستید و به‌تازگی یک ساز جذاب یوکللی تهیه کرده‌اید؛ اما نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید. درست است؟ پس اشتباه نکرده‌اید. این مقاله به شما کمک می‌کند تا با آموزش رایگان یوکللی بتوانید از نواختن لذت ببرید. 

زمانی که این ابزار موسیقی جذاب خود را در دست می‌گیرید نمی‌توانید منکر حس هیجانی شوید که سرتاپای وجودتان را فرامی‌گیرد. بااین‌حال یک علامت سؤال بزرگ در ذهنتان نقش می‌بندد و سؤالی در ذهنتان پدیدار می‌شود که از شما می‌پرسد باید از کجا شروع کرد؟ چطور می‌توانید از میان سیم‌های این ساز صدایی منحصربه‌فرد خارج کنید؟ باید این مقاله را تا انتها بخوانید تا ببینید که ایران یوکللی چطور می‌تواند با این مقاله، این دغدغه ذهنی شما را حل کند.

چهار گام تا یادگیری یوکللی وجود دارد

چند گام تا نواختن یوکللی دارید؟

درست است که آموزش رایگان یوکللی می‌تواند برای همه جذاب باشد، اما فراموش نکنید که این روش‌ها بسته به فرد می‌تواند متفاوت باشد. روش‎‌های زیادی وجود دارد که بتواند به شما کمک کند. این روش‌ها طیف وسیعی دارد، انتخاب شما بسته به امکانات و محدودیت‌هایتان می‌تواند متفاوت باشد.

 شاید شما با دیدن ویدیوی آموزش یوکللی بتوانید بنوازید؛ اما این روش برای همه به یک اندازه نمی‎‌تواند مفید باشد. آنچه در ادامه می‌خوانید 4 گامی است که می‌توانید به کمک آن آموختن یوکللی را آغاز کنید. این چهار گام کدام‌اند؟

به سایت‌های معتبر سری بزنید

می‌توانید در اینترنت چرخی بزنید و از آموزش رایگان یوکللی که در اینترنت وجود دارد بهره ببرید. این روش مزیتی بزرگ دارد و آن این است که می‌توانید هرچقدر خواستید سرعت خود را کند یا تند کنید. می‌توانید روی یک درس بیشتر تمرکز کنید یا برخی از درس‌ها را با سرعت بیشتری پیش ببرید. نکته منفی این روش نیز این است که باید زمان زیادی صرف کنید تا بهترین آموزش رایگان را که مناسب شما است و به‌خوبی به شما نواختن را یاد می‌دهد پیدا کنید.

در اینترنت به دنبال کلاسهای آنلاین باشید

یادگیری در جمع را تجربه کنید

البته منظور ما دقیقاً این نیست که به کلاس‌های آموزش این ساز بروید، بلکه می‌توانید گروهی پیدا کنید که مثل شما این ساز را می‌نوازند. در کنار آن‌ها ساز بنوازید و ایرادات خود را برطرف کنید. زمانی که شما در جمع ساز می‌زنید هم متوجه نقاط ضعف خود می‌شوید هم می‌توانید سؤالاتی که در ذهنتان وجود دارد را برطرف کنید. 

با این روش  هم استرس حضور در کلاس را ندارید هم یک هنر می‌آموزید. البته اگر نتوانستید کسی را برای این منظور پیدا کنید نگران نباشید. ویدئوهای آموزشی رایگانی که در اینترنت و البته در سایت‌های مختلف وجود می‌تواند برای شما حکم همین گروه‌های آموزشی را داشته باشد. بهترین شیوه این است که در کنار حضور در این گروه‌ها آموزش‌های تکمیلی را نیز داشته باشید.

از کتاب‌های موسیقی غافل نشوید

کتاب‌هایی که به شما می‌توانند در یادگیری این ساز کمک کنند، کم نیستند. این کتاب‌ها هم برای کودکان مناسب هستند هم بزرگ‌سالان می‌توانند با آن ساز یوکللی را بیاموزند. این‌ کتاب‌ها دارای تصاویر رنگی هستند و کاملاً همه چیز را از تئوری شروع کرده و به شما می‌آموزند. البته می‌توان گفت که این کتاب‌ها امروزه پیشرفت کرده‌اند و شما می‌توانید آن‌ها را به‌صورت دیجیتال دریافت کنید.

تفاوتی ندارد با چه دستگاهی برای شما مقدور است که این کتاب‌ها را دریافت کنید، تبلت، رایانه یا گوشی هوشمند، همه‌وهمه مناسب این هستند که شما کتاب را دریافت کنید و هر زمان که توانستید از آموزش رایگان یوکللی بهره ببرید. این روش به شما کمک می‌کند به‌صورت تئوری و اصولی یادگیری ساز را شروع کنید و سپس با سرعت خودتان یادگیری را تنظیم‌ کنید.

میتوانید در گروه‌ها شرکت کنید

ویدئو ببینید

یکی از مفیدترین راه‌ها برای یادگیری سازها این است که به‌صورت تصویری از آموزش رایگان یوکللی بهره ببرید. کافی است سری به اینترنت بزنید. در این صورت متوجه خواهید شد که اینترنت پر از هزاران ویدئویی است که به شما نشان می‌دهد چگونه باید ساز را در دست بگیرید یا چگونه باید بنشینید. با این روش حتی می‌توانید عیوب خود را رفع کنید. بارها ویدئو را عقب و جلو کنید یا حتی تصویر را دور و نزدیک کنید تا با ظرافت‌های نواختن بیشتر آشنا شوید.

تنها کافی است بدانید کدام سایت بهترین ویدئوها را در اختیار شما قرار می‌دهد

کدام شیوه مناسب‌تر است؟

هیچ درست و غلطی وجود ندارد. به تعداد افراد راه‌های متعددی وجود دارد که می‌تواند شما را به هدفی که می‌خواهید برساند. تنها مهم است که هدف خود را تعیین کنید و باتوجه‌به محدودیت‌ها و امکاناتی که دارید بهترین شیوه را برای رسیدن به هدف انتخاب کنید. از موزیک‌های ساده و کوچک شروع کنید و با کنار هم قراردادن این گام‌های کوچک آکوردهای پیچیده‌ای را بنوازید.

یوکللی را تنها بیاموزید

کلام پایانی

آموزش کار با سازهای مختلف، همان قدر که جذاب است به همان میزان هم می‌تواند در ابتدا سخت و عجیب باشد. اگر شما هم به دنبال آموزش رایگان یوکللی هستید حتماً باید گزینه‌های متعددی که برایتان ذکر کردیم امتحان کنید و بهترین شیوه‌ای که مناسب شما است برگزینید. می‌توانید خودتان این ساز ساده را بیاموزید.

ایران یوکللی