داستان برند یوکللی ماهالو – Mahalo

داستان برند یوکللی ماهالو – Mahalo 768 512 مدیریت ایران یوکللی

یوکللی یکی از ساز‌های زهی به شمار می‌آید که اولین بار در هاوایی و برای اجرای موسیقی آن منطقه اختراع شد. یکی از بهترین برندهای یوکللی، ماهالو است. این برند، آلات موسیقی خود را از مواد بسیار کمیاب می‌سازد و آن‌ها را با مدرن‌ترین طرح‌های روز زینت می‌دهد. ماهالو یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین یوکللی‌ها را می‌سازد و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. به همین دلیل، در این مقاله درباره نحوه معروف شدن برند ماهالو، علت انتخاب این نام برای برند، ویژگی یوکللی‌های ماهالو و قیمت آن‌ها صحبت می‌کنیم، پس با ما همراه باشید.

چگونگی اختراع ساز یوکللی

تقریباً در دهه 1880، عده‌ای از پرتغالی‌ها به هاوایی مهاجرت کردند و با خودشان یک ساز جدید به نام ماشتی بردند. یوکللی با الهام از این ساز پرتغالی در هاوایی ساخته شد. این ساز یک بدنه، دسته، سیم‌ها و … دارد و بدنه آن شبیه عدد 8 انگلیسی است. یکی دیگر از شکل‌های رایج یوکللی، بیضی است که به این نوع، یوکللی آناناسی گفته می‌شود. یوکللی، امروزه در سایز‌های مختلفی ساخته می‌شود که شامل سوپرانو، کنسرت، تنور و باریتون است. اولین بار یوکللی در سایز سوپرانو ساخته شد.

 این 4 سایز، سایز‌های رایج و متداول آن هستند، اما سایزهای کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از آن‌ها نیز وجود دارند. در این بین، سوپرانو کوچک که با نام یوکللی جیبی، بامبینو یا پیکولو شناخته می‌شود، طرفداران زیادی دارد. یوکللی‌ها اغلب 4 سیم دارند، اما برخی از آن‌ها می‌توانند 6 یا 8 سیم نیز داشته باشند. سیم‌های یوکللی می‌توانند طبیعی یا مصنوعی باشند. جنس نایلونی سیم‌ها امروزه رایج‌تر است، اما هنوز هم یوکللی‌هایی با سیم‌هایی از جنس روده حیوانات پیدا می‌شود.

یوکللی در هاوایی

در این بین، مجموعه معتبر ایران یوکللی به عنوان اولین مرکز عرضه یوکللی شناخته می‌شود که توانسته است طیف گسترده‌ای از این آلات موسیقی را در ایران عرضه کند به همین دلیل، می‌توانید انواع یوکللی‌های باکیفیت در سایزها و ابعاد مختلف را از این مجموعه تهیه کنید.

نواختن یوکللی در طبیعت

به وجود آمدن برند ماهالو

ماهالو یک کلمه هاوایی است که معانی زیادی دارد. معنی این کلمه در برند این کارخانه به معنی تشکر و قدردانی است. قبل از ورود برند MAHALO، یوکللی‌هایی که برای مبتدیان ساخته می‌شدند، کیفیت پایینی داشتند و مورد استفاده قرار نمی‌گرفتند. در سال 1999 میلادی نام ماهالو با تولید یوکللی‌های با کیفیت و مقرون به صرفه در جهان شهرت پیدا کرد و تغییر بزرگی در صنعت این ساز به وجود آورد.

محل تولد یوکللی MAHALO در چین است. این ساز در گذشته در چین و اکنون در سورابایا که یکی از شهر‌های بزرگ اندونزی است، ساخته می‌شود. یوکللی ماهالو قیمت بسیار مناسبی دارد و کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب آن باعث شده است که بسیاری از مبتدیان برای شروع یادگیری خود این یوکللی را انتخاب کنند. یکی از ویژگی‌های این ساز این است که تمام مراحل طراحی و ساخت آن توسط کارکنان با‌تجربه انجام می‌شود. علت محبوبیت ماهالو، رعایت استانداردها و کیفیت خوب و قیمت مناسب آن است.

mahalo rainbow ukuleles

یوکللی ماهالو، تحولی در سازهای یوکللی

ویژگی‌های یوکللی MAHALO

یوکللی ماهالو از یوکللی‌هایی که قیمت مشابهی دارند، با‌کیفیت‌تر است و توسط افراد ماهر ساخته می‌شود. موادی که برای ساخت این ساز استفاده می‌شوند، مرغوب و عالی هستند. کارخانه ماهالو از بهترین چوب‌ها برای ساخت ساز استفاده می‌کند. این کارخانه حامی طبیعت است و به همین دلیل، از جنگل‌های تجدید‌پذیر برای به دست آوردن چوب استفاده کرده و با این کار به حفظ زیستگاه‌های طبیعی کمک می‌کند.

یوکللیMAHALO  در سایز‌ها، جنس‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و متنوعی در بازار وجود دارد. طرح‌های فانتزی و کلاسیک برای سلیقه‌های مختلف ساخته شده‌اند. طراحان و مهندسان این کارخانه تلاش می‌کنند تا کیفیت محصولات را افزایش دهند. عیب‌یابی و اصلاح ایرادات ساز‌ها باعث پیشرفت و افزایش کارایی سازهای این برند شده است. نکته قابل توجه این است که سازهای برند MAHALO توسط مجموعه ایران یوکللی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند که به راحتی می‌توانید نسبت به خرید آنلاین آن‌ها اقدام کنید.

قیمت یوکللی MAHALO

یوکللی ماهالو با توجه به سایز، قیمت متفاوتی دارد. هر یوکللی از مواد مختلفی ساخته شده است که بر قیمت آن تأثیرگذار است. یوکللی MAHALO علی‌رغم استفاده از مواد با‌کیفیت، قیمت بسیار مناسبی دارد و همین امر منجر به استقبال گسترده از این برند می‌شود.

mahalo uke

محبوبیت زیاد یوکللی Mahalo

مواد مورد استفاده در ساخت یوکللی MAHALO

این برند، شناخته‌شده‌ترین برند جهان در ساخت یوکللی است و محبوبیت زیادی دارد. یوکللی‌های ماهالو معمولاً از چوب ماهون ساخته می‌شوند که دوام بالایی دارد. رنگ این چوب قهوه‌ای متمایل به قرمز است و به علت دوام بالا در تجارت از آن استفاده می‌شود. جنس سیم‌های یوکللی ماهالو می‌تواند مصنوعی یا طبیعی باشد. سیم‌های طبیعی معمولاً از روده خرگوش یا گربه تهیه می‌شوند و سیم‌های مصنوعی از جنس نایلون هستند.

لوازم جانبی

لوازم جانبی به افزایش راحتی و دقت کار شما کمک می‌کنند. برخی از لوازم جانبی را باید تهیه کنید و وجود آن‌ها ضروری است. بعضی از این لوازم ضروری نیستند و می‌توانید بعداً آن‌ها را تهیه کنید. در این بخش لوازم جانبی ضروری را معرفی می‌کنیم:

  • تیونر:

    برای کوک کردن ساز خود نیاز به یک تیونر دارید. با استفاده از تیونر می‌توانید ساز خود را با دقت و کیفیت بهتری کوک کنید.

  • سیم:

    خرید سیم به عنوان زاپاس از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا زمانی که سیم‌های ساز شما آسیب ببینند، نیاز به سیم پیدا می‌کنید و بهتر است که آن را همراه خود داشته باشید.

  • کیف یا کاور:

    برای نگهداری صحیح از ساز و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، بهتر است از یک کیف یا کاور محکم و مرغوب استفاده کنید.

ukulele player

ساز یوکللی در ابعاد کوچک تا بزرگ

نتیجه‌گیری

یوکللی یک ساز زهی متعلق به کشور هاوایی است که در برند‌های مختلف تولید می‌شود، اما برند MAHALO از بهترین و شناخته‌شده‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید. ماهالو اولین یوکللی با‌کیفیت و استاندارد در سطح مبتدی را تولید و وارد بازار کرد و توانست به دلیل قیمت مناسب و استفاده از مواد مرغوب طرفداران زیادی پیدا کند. این ساز در سایز‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارد که با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. برای خرید انواع یوکللی از جمله یوکللی ماهالو و لوازم جانبی می‌توانید به سایت ایران یوکللی مراجعه کنید تا افراد با‌تجربه شما را راهنمایی کنند.

ایران یوکللی