با گران‌ترین برندهای یوکللی‌ جهان آشنا شوید

با گران‌ترین برندهای یوکللی‌ جهان آشنا شوید 768 512 مدیریت ایران یوکللی

یوکللی از آن سازهای بامزه ولی حیرت‌انگیزی است که هر عاشق موسیقی را می‌تواند به سمت خود جذب کند. شاید باورش سخت باشد که این ساز ساده و زیبا نیز قیمت‌های سرسام‌آور و نجومی داشته باشد! اما زمانی که صحبت از برند و خرید از فروشگاه‌های جهانی باشد قطعاً قیمت یوکللی هم مانند هر ساز دیگری بالا می‌رود. ما در ادامه مطلب برای شما برندهایی که بهترین و باکیفیت‌ترین و البته گران‌ترین مدل یوکللی را تولید می‌کنند معرفی می‌کنیم.

حتماً تا انتهای این مطلب با ایران یوکللی همراه باشید و بعد از آن از مدل‌های متنوع یوکللی موجود در فروشگاه اینترنتی ما دیدن کنید. ما در ایران یوکللی تمامی امکانات برای تهیه  ساز یوکللی را فراهم کرده‌ایم. حال توجه شما را به باارزش‌ترین برندهای یوکللی جلب می‌کنیم.

یوکللی مندی هاروی از برند کالا

برند کالا و محصولات بی‌نظیرش

یکی از برندهایی که یوکللی های بسیار باکیفیت تولید می‌کند کالا نام دارد. یوکللی های کالا از قیمت‌های مناسب و اقتصادی برخوردار هستند و می‌توانند نیاز همه هنرآموزان مبتدی و تازه‌کار تا سطح متوسط را برآورده کنند. بااین‌حال اما برند کالا نسخه‌هایی از یوکللی به نام پریمیوم را نیز تولید کرده است که قیمت‌های نجومی و بالایی دارند. شما با اندکی جست‌وجو در کاتالوگ محصولات کالا می‌توانید جالب‌ترین و متنوع‌ترین یوکللی ها با قیمت‌های تنوع را پیدا کنید. برخی از متخصصان کالا را گران‌ترین برند یوکللی به لحاظ ارزش می‌دانند.

کمپانی کالا سعی کرده است یوکللی‌هایی مناسب برای مخاطبان خوداز نوازندگان مبتدی تا نوازندگان حرفه‌ای، تولید کند.

یوکللی‌های کالا ازبهترین کیفیتها ساخته میشوند

کانیله‌آ و مخاطبان حرفه‌ای‌اش

یکی دیگر از برندهای بسیار باارزش و البته گران‌قیمت در حوزه تولید و فروش یوکللی کانیله آ است که اکثر مخاطبان و مشتریانش را موسیقیدان‌ها و موزیسین‌های حرفه‌ای تشکیل می‌دهند. همین مسئله سبب می‌شود که این برند اغلب سازهایش را با قیمت‌های بسیار بالا عرضه کند که البته با درنظرگرفتن متریال و مرغوبیت آنها، ارزش خرید بالایی دارند. جالب است بدانید که کانیله آ به‌تازگی خط تولیدی برای ساخت یوکللی های سطح پایین تا متوسط را نیز دایر کرده و فقط در پی ساختن گران‌ترین مدل یوکللی نیست!

یوکللی خوش ساخت از برند کانیله‌آ

سازهای خاص برند کاماکا

همان‌طور که ابتدای مطلب هم گفتیم یوکللی یک ساز بسیار خاص و منحصربه‌فرد است و همین ویژگی قطعاً در طرف‌دارانش نیز دیده می‌شود. این مسئله باعث شده که یکی از برندهای تولیدکننده یوکللی به نام کاماکا دست به اقدام بسیار ویژه‌ای بزند و همه سازهایش را به‌صورت دست‌ساز تولید کند. این مسئله سبب می‌شود که هر ساز منحصربه‌فرد باشد و هیچ دو نسخه‌ای از محصولات کاماکا صددرصد مشابه نباشند. به دلیل خط تولید دست‌ساز، بسیاری از گالری‌داران برای ساخت گران‌ترین مدل یوکللی به سراغ کاماکا می‌آیند.

یوکللی از برند معروف کاماکا

اعتبار جهانی برند کوردوبا

امروزه افراد با شنیدن نام کوردوبا تنها به یاد یکی از شهرهای زیبای اسپانیا نمی‌افتند؛ چون یک مجموعه بسیار حرفه‌ای تولیدکننده سازهای زهی نیز به همین نام مشهور است. برند کوردوبا به طراحی و ساخت سازهای زهی مشغول است و یکی از خطوط تولید آن نیز به یوکللی هایی مربوط می‌شود که با تکنیک پرتغالی ساخته می‌شوند. یوکللی های کوردوبا به‌خاطر ظرافت و زیبایی و کیفیت ساخت بالا شناخته شده‌اند و البته مدلهای بسیار گران‌قیمتی هم دارد.

یوکللی از برند کوردوبا

صدای دل‌نشین سازهای اسکار اشمیت

می‌خواهیم برندی را به شما معرفی کنیم که طنین یوکللی هایش به عمق جان می‌نشیند و گوش هر شنونده‌ای را می‌نوازد. برند اسکار اشمیت یکی از خوش‌نام‌ترین و پرآوازه‌ترین برندهای سازنده گران‌قیمت‌ترین مدل یوکللی است که مردم آن را به‌خاطر صداهای اعجاب‌انگیز ستایش می‌کنند. معمولاً چوب‌هایی که این برند برای ساخت بدنه استفاده می‌کند از جنس صنوبر، افرا و ماهون هستند و گاهی حتی از مروارید نیز در تزئین این سازها بهره برده می‌شود. طرف‌داران این برند معتقدند که اسکار اشمیت یکی از بادوام‌ترین یوکللی های دنیا را طراحی می‌کند.

یوکللی از برند اسکاراشمیت

ابتکار در سازهای لانی کای

برند لانی‌کای یکی از برندهایی است که تمرکز خود را روی تولید یوکللی برای افراد تازه‌کار و مبتدی گذاشته است تا این هنرآموزان بتوانند لذت کار با ساز استاندارد را تجربه کنند. معمولاً سازهای سطح مقدماتی لانی کای قیمت مناسبی هم دارند و در گروه سازهای اقتصادی دسته‌بندی می‌شوند. از طرفی اما باید اشاره کنیم که این شرکت تعدادی ساز نفیس و دست‌ساز نیز تولید کرده و بسیار موردتوجه قرار گرفته است. از ابتکارات لانی کای می‌توان به ساخت یوکللی های 6 و 8 سیم برای هنرمندان حرفه‌ای اشاره کرد.

یوکللی از برند لانی‌کای

یوکللی های متنوع برند اوهانا

یکی دیگر از برندهای فعال در ساخت گران‌ترین مدل یوکللی گروه اوهانا نام دارد که اکثر کارهایش را برای نوازندگان حرفه‌ای تولید می‌کند. البته اوهانا یوکللی های سطح مقدماتی و متوسط را نیز تولید می‌کند؛ اما بیشتر به‌خاطر مدل‌های سنتی و قدیمی خود شناخته می‌شود. کیفیت سازهای اوهانا مثال‌زدنی است و معمولاً صداهای منحصربه‌فردی هم از آنها منتشر می‌شود. جالب است بدانید که اوهانا مشغول ساخت یوکللی هایی است که از آنها تنها یک یا چند نسخه محدود وجود دارد و به همین دلیل محصولات ارزشمند و گرانی دارد.

یوکللی از برند اوهانا

آشنایی با برند مارتین

برند مارتین در دنیا به‌خاطر گیتارهای آکوستیک بسیار حرفه‌ای شناخته می‌شود؛ اما این مسئله شامل یوکللی هایش نیز شده و این ساز نیز در دنیا طرف‌داران بسیار زیادی دارد. یوکللی های برند مارتین جدا از قیمت بسیار زیاد، ارزش بالایی هم دارند که به علت جزئیات زیاد و صدای بی‌نظیر از خریدش پشیمان نخواهید شد.

یوکللی‌های دست‌ساز و گران قیمت مارتین

سازهای رنگارنگ و پر نقش‌ونگار لونا

برند لونا یکی دیگر از برندهایی است که مشغول به تولید گران‌ترین مدل یوکللی بوده و البته یک تفاوت بسیار اساسی با سایر تولیدکنندگان دارد! این برند تصمیم گرفته تا نقوش سنتی و طرح‌های متنوعی برای بدنه سازهایش استفاده کند و همین مسئله سبب شده که از سایر تولیدکنندگان متمایز باشد. شما می‌توانید آثار هنری بسیاری شامل خال‌کوبی‌های قدیمی و نقشینه‌های قبیله‌ای را روی این سازها ببینید. ارزش هر یوکللی بر اساس میزان پرداخت‌ها جزئیات می‌تواند متفاوت باشد.

یوکللی از برند لونا

یوکللی‌های جذاب و خوش‌نوای آنویی‌نویی

علاوه بر این برند محبوب آنویی‌نویی نیز گرانترین یوکلی ها را نه تنها از لحاظ قیمت بلکه از لحاظ کیفیت بسیار بالا تولید میکند. آنویی‌نویی سایر متریال‌های موردنیاز برای ساخت یوکللی‌ها را به‌صورت اختصاصی تولید می‌کند. ایده تأسیس این برند، توسط ماهرترین تیم نوازندگان چینی به مطرح شد. پس از آن، آنویی‌نویی توانست با ارائه یوکللی‌های دست‌ساز، هویت خود را در سراسر جهان تثبیت کند. این برند چینی امروزه با تولید بهترین یوکللی‌ها، در صدر جدول فروش جهانی قرار دارد. نام برند محبوب آنویی‌نویی، برگرفته از یک واژه هاوایی به معنی رنگین‌کمان است. به همین دلیل در لوگو یوکللی آنویی‌نویی، قوس رنگین کمانی در بالاسر یک مرد مشاهده می‌شود. به اعتقاد مردمان هاوایی، رنگین‌کمان نشانی از خرد و قدرت در زمین است. در حال حاضر کمپانی اصلی برند Anuenue در هونولولو قرار دارد. جالب است بدانید که این برند با یوکللی‌های جادویی و دست‌ساز خود توانسته است در این زمینه به شهرت برسد.

AMM3 یوکللی خوش‌ساخت از برند آنویی‌نویی

 

کلام آخر

ما در این مقاله برای شما تعدادی از برندهای معتبر و جهانی که سازهای بسیار باارزش و البته گران‌قیمتی را تولید می‌کنند معرفی کردیم. دانستیم که این سازها بر اساس متریال مورداستفاده شامل نوع چوب و نوع سیم می‌توانند قیمت‌های مختلفی داشته باشند. گران‌ترین مدل یوکللی را می‌توانید در برندهایی که برای شما معرفی کردیم جست‌وجو کنید. همچنین این امکان برای شما فراهم شده که بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین یوکللی ها را از مجموعه ایران یوکللی تهیه کنید.

ایران یوکللی