داستان برند یوکللی آنویی‌نویی – Anuenue

داستان برند یوکللی آنویی‌نویی – Anuenue 768 512 مدیریت ایران یوکللی

امروزه برندهای مختلفی در سراسر جهان برای ساخت بهترین یوکللی‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند. برند آنویی‌نویی، از شناخته‌شده‌ترین برندهای جهانی در این عرصه، با طراحی انحصاری یوکللی آنویی‌نویی به رقابت با سایر برندها پرداخت. ظاهر زیبای یوکللی‌های این برند، بی‌همتا است. 

علاوه بر این برند محبوب آنویی‌نویی سایر متریال‌های موردنیاز برای ساخت یوکللی‌ها را به‌صورت اختصاصی تولید می‌کند. ایده تأسیس این برند، توسط ماهرترین تیم نوازندگان چینی به مطرح شد. پس از آن، آنویی‌نویی توانست با ارائه یوکللی‌های دست‌ساز، هویت خود را در سراسر جهان تثبیت کند. در ادامه داستان برند یوکللی آنویی‌نویی – Anuenue را بازگو می‌کنیم.

یوکللی آنویی نویی

یوکللی‌های جادویی برند جهانی آنویی‌نویی و داستان پیدایش آن‌ها

امروزه باتوجه‌به محبوبیت ساز یوکللی، برندهای مختلفی برای ساخت آن‌ پدید آمده‌اند. بسیاری از برندهای تولیدکننده این ساز، بسیار مشهور هستند. اما امروزه برندهای نوظهور نیز با تولید بهترین یوکللی‌ها، توانسته‌اند محبوبیت چشمگیری به دست آورند. برند جهانی آنویی‌نویی یکی از بهترین برندهای نوظهور در این عرصه است. ایده احداث این برند به تابستان 2007 بازمی‌گردد. مؤسسان این برند پس از یک سال تحقیق در زمینه انواع متریال یوکللی، برند آنویی را در سال 2008 تأسیس کردند.

این برند چینی امروزه با تولید بهترین یوکللی‌ها، در صدر جدول فروش جهانی قرار دارد. نام برند محبوب آنویی‌نویی، برگرفته از یک واژه هاوایی به معنی رنگین‌کمان است. به همین دلیل در لوگو یوکللی آنویی‌نویی، قوس رنگین کمانی در بالاسر یک مرد مشاهده می‌شود. به اعتقاد مردمان هاوایی، رنگین‌کمان نشانی از خرد و قدرت در زمین است. در حال حاضر کمپانی اصلی برند Anuenue در هونولولو قرار دارد. جالب است بدانید که این برند با یوکللی‌های جادویی و دست‌ساز خود توانسته است در این زمینه به شهرت برسد.

لوگوی آنویی نویی

سیم‌های جادویی آنویی‌نویی هویت‌بخش یوکللی‌های این برند

برند آنویی، برندی نوظهور در عرصه طراحی انواع ساز یوکللی در جهان است. آنچه یوکللی آنویی‌نویی را به یکی از خاص‌ترین یوکللی‌های جهانی تبدیل کرده، متریال باکیفیت آن است. این برند از نخستین برندهایی است که صفر تا صد طراحی و تولید یوکللی را به‌صورت انحصاری انجام می‌دهد. در واقع سیم‌ها، پل و سیم‌گیر، سردسته و صفحه انگشت گذاری نیز توسط این برند طراحی و تولید می‌شوند.

برند پرطرف‌دار آنویی‌نویی برای ساخت یوکللی‌های خود از نوعی سیم انحصاری استفاده می‌کند. این سیم‌ها از فلوروکربن ژاپنی ساخته شده‌اند و با نام aNueNue Clear Water شناخته می‌شوند. نرم بودن سیم‌های aNueNue Clear Water غیرقابل‌وصف است. همچنین این سیم‌ها، خالق صدای شفاف و کامل ساز یوکللی هستند. این امر موجب شده تا یوکللی‌های این برند در دل مبتدیان نیز جا باز کنند.

انتخاب بهترین برند یوکللی

آنچه یوکللی‌های آنویی‌نویی را از سایر برندها متمایز می‌کند

اکثر یوکللی‌های برندهای جهانی، قهوه‌ای رنگ هستند. اما یوکللی آنویی‌نویی با سایر برندها متفاوت است. این برند سری‌های مختلفی از یوکللی را طراحی کرده است که می‌توان از رنگ دلخواه مشتری برای آن‌ها استفاده کرد. سری UC این برند، به‌عنوان رنگی‌ترین یوکللی‌های جهان شناخته می‌شوند. صفحه جلویی این یوکللی‌ها رنگ‌های مختلفی دارند که در بین آن‌ها، رنگ آبی طرف‌داران بیشتری دارد. رنگ استفاده شده برای این یوکللی‌ها از سری رنگ‌های پنتون است.

آنویی نویی سری UC10

این رنگ‌ها ظاهری مات به یوکللی می‌بخشند و آن را از سایر سازها متمایز می‌کنند. البته یوکللی‌های نیمه براق آنویی‌نویی نیز طرف‌داران خاص خود را دارند. استفاده از رنگ‌های نیمه براق، به بهبود لرزش درون چوب کمک می‌کند. این برند با روزت‌های جذاب خود نیز شناخته شده است. روزت‌های اطراف حفره ساز، ظاهری چشم‌نواز را به این یوکللی‌ها بخشیده‌اند. طراحان این برند برخلاف سایر تولیدکنندگان، در کناره‌های این ساز از یک‌لایه بایندینگ استفاده کرده‌اند. این امر مقاومت ساز را افزایش داده است.

بهترین چوبی که آنویی‌نویی برای خلق یوکللی‌های خود استفاده می‌کند

در ساخت یوکللی آنویی‌نویی نیز مانند سایر برندها از چوب طبیعی مرغوب استفاده شده است. چوب ماهاگونی بین تمام مدل‌های یوکللی این برند مشابه است؛ ازاین‌جهت می‌توان گفت که طراحان این برند علاقه خاصی به این چوب دارند. اما نکته جالب ماجرا اینجاست که تمامی سازهای آنویی نویی از چوب‌های ترکیبی ساخته شده‌اند. 

بدین منظور که جنس چوب‌های کناری با صفحه جلویی و پشتی متفاوت است. این امر موجب شده تا صدای یوکللی‌های این برند، پخته‌تر و جذاب‌تر باشد. چوب ماهاگونی، رز وود و اسپروس سالید، از بهترین چوب‌های مورداستفاده برند شناخته شده آنویی‌نویی هستند.

نکات ظریف مربوط به یوکللی

توجه به جزئیات شناسنامه آنویی‌نویی‌ها

برند آنویی نسبت به طراحی جزئیات، حساسیت بسیار زیادی دارد. پل یوکللی آنویی‌نویی، به شکل لبخند طراحی شده است. این امر ارتعاش سیم‌ها را بهبود بخشیده و صدایی جادویی را ایجاد می‌کند. همچنین استفاده از استخوان بوفالو برای نات یوکللی‌ها، موجب افزایش رزونانس ساز می‌شود. این امر تأثیر چشمگیری در کنترل ارتعاشات سیم‌ها نیز دارد.

توجه به جزئیات سردسته یوکللی‌های آنویی‌نویی موجب حیرت همگان می‌شود. این برند اصولاً از سردسته‌های کلاسیک برای سازهای خود استفاده می‌کند. این سردسته‌ها با روکشی از جنس رز وود پوشیده شده‌اند. این برند از چوب رز وود برای صفحه انگشت گذاری یوکللی‌های خود نیز استفاده می‌کند. این چوب بهترین انتخاب برای سازهای زهی با منافذ باز است.

یوکللی‌های آنویی‌نویی بهترین انتخاب برای نوازندگان نوظهور

برند آنویی‌نویی باهدف یادگیری آسان یوکللی تأسیس شد. به همین دلیل سعی کرده است تا با طراحی یوکللی‌های باکیفیت، علاقه‌مندان را به خریداری این ساز ترغیب کند. یوکللی آنویی‌نویی را می‌توانید در مدل‌های سوپرانو، کنسرت، تنور و باریتون خریداری کنید. یوکللی‌های این برند از مرغوب‌ترین چوب ساخته شده‌اند.

همچنین سیم‌های نرم این یوکللی‌ها، نواختن را برای مبتدیان راحت کرده است. سازهای این برند در کنار کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. شما می‌توانید برای انتخاب مدل‌های جادویی و خاص یوکللی‌های آنویی‌نویی به وب‌سایت ایران یوکللی مراجعه کنید.

 

نتیجه‌گیری

یوکللی آنویی‌نویی، یکی از بهترین و خاص‌ترین یوکللی‌ها در جهان است. این برند از سال 2008 تا کنون با ساخت یوکللی‌های دست‌ساز، در جهان شناخته شده است. استفاده از چوب‌های کمیابی نظیر رز وود و اسپروس سالید، از دلایل مهم بر کیفیت سازهای این برند است. فروشگاه اینترنتی ایران یوکللی، به‌عنوان نخستین مرجع ساز یوکللی در ایران، برند جهانی آنویی‌نویی را تأیید می‌کند. ایران یوکللی به‌عنوان نماینده رسمی این برند، سری‌های مختلف یوکللی‌های این برند را با قیمتی مناسب در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین انتخاب بهترین نوع یوکللی‌های آنویی‌نویی، با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

ایران یوکللی